לחיפוש מתקדם

יונדאי

יונדאי היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות ביותר בעולם. קו הייצור שלה באולסן, קוריאה, נחשב קו ייצור המכוניות הגדול ביותר בעולם, והתפוקה השנתית שלו היא 1,600,000 כלי רכב בשנה. בנוסף על אתרי ייצור שונים, יש לתאגיד הרכב הגדול גם שישה מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם, ביניהם מרכז מו"פ בארצות הברית, שמפתח דגים רק לשוק האמריקאי.

יונדאי היא חברה אחות לקיה ושתיהן הן חברות בנות בתאגיד יונדאי הדרום קוריאני, כאשר יונדאי מחזיקה בכ- 33% מהמניות של קיה. כיום היא נחשבת מותג הרכב הרביעי בגודלו בעולם ואחד מ- 100 המותגים בעלי הערך הגבוה ביותר, ברמה עולמית.יונדי i20 קונים בגלי ליסינג

יונדאי – דגש על התנהגות כביש

לאחר שנים ארוכות של התרכזות במכוניות אמינות, שנותנות תמורה לכסף, אך נחשבו חסרות ייחוד, החליטה יונדאי לעשות שינויים ואף מהפכות בגישה הכללית שלה לעולם הרכב, להשקיע הרבה יותר בעיצוב ובהתנהגות כביש.

בשנת 2006 היא שכרה את תומס בירקלה (Bürkle) ומינתה אותו לראש מרכז העיצוב של החברה ברוסלהיים שבגרמניה. בירקלה היה בעבר אחד ממתכנני המכוניות המובילים של BMW, והיה אחראי בין השאר על עיצוב רכבי סדרה 3 וסדרה 6 המפורסמים של תאגיד היוקרה הגרמני. הוא הביא ליונדאי פילוסופיית עיצוב חדשה, שהחברה מכנה " Fluidic Sculpture" ("פיסול זורם"), ושמה דגש על עיצוב בהשראת הטבע.

לאחר שעיצוב הדגמים השתנה ללא הכר, פנתה החברה לפתח את נושא התנהגות הכביש של מכוניותיה: בשנת 2014 היא שכרה עוד אחד מאנשי הפיתוח המובילים של ב מ וו. הפעם היה זה אלברט בירמן (Biermann) שהיה סגן נשיא להנדסה ב-  M BMW. החל בשנת 2015 הוא ניהל את כל פיתוח התנהגות הכביש של קיה ואז יונדאי וכיום הוא משמש נשיא יונדאי.

דגמי יונדאי בשוק הישראלי

יונדאי נחשבת ובצדק, לאחת מההצלחות הגדולות של תעשיית הרכב הקוריאנית בישראל. לחברה יש לא מעט דגמים פופולריים בסגמנט השוק הנמוך והקטן – גטס, שעדיין נמכרת בהצלחה בשוק המשומשות, יונדאי i10 ויונדאי i20.

בסגמנטים הגבוהים יותר, המשפחתיים ובשוק רכבי הפנאי, יונדאי ידועה מאוד בזכות דגמים כמו האקסנט והאלנטרה, שהוחלפו על ידי יונדאי i30 ויונדאי i35 המשפחתיות, הטוסון והיורש – יונדאי ix35 ויונדאי סנטה פה. היונדאי ולוסטר היא אחד מתוצרי העבודה של אלברט בירמן, בין השאר. המכוניות מבוקשות ונמכרות היטב, הן בשוק המכוניות החדשות והן בשוק המשומשות, ונחשבות לאמינות וכאלה ששומרות על ערכן.

יבואנית יונדאי בישראל היא קבוצת כלמוביל.

לכל המכוניות שלנו מסוג יונדאי

יונדאי I10 פריים 1.25

2018 | 1,248 סמ"ק

60,912 ₪

53,000 ₪

יונדאי I20

2011 | 1,396 סמ"ק

29,000 ₪

24,000 ₪

יונדאי I25 אינספייר 1.4

2017 | 1,368 סמ"ק

68,200 ₪

59,000 ₪

יונדאי I30

2013 | 1,591 סמ"ק

39,000 ₪

33,000 ₪

יונדאי I30

2013 | 1,591 סמ"ק

40,200 ₪

30,000 ₪

יונדאי I35

2011 | 1,591 סמ"ק

35,400 ₪

34,000 ₪

יונדאי אי 30

2016 | 1,591 סמ"ק

67,600 ₪

49,000 ₪

יונדאי איוניק פרמיום

2017 | 1,580 סמ"ק

97,097 ₪

79,000 ₪

יונדאי איוניק פרמיום

2017 | 1,580 סמ"ק

95,060 ₪

79,000 ₪

מבצע!

יונדאי איוניק פרמיום

2017 | 1,580 סמ"ק

95,060 ₪

77,000 ₪

יונדאי איוניק פרמיום

2017 | 1,580 סמ"ק

95,060 ₪

77,000 ₪

יונדאי איוניק פרמיום

2017 | 1,580 סמ"ק

96,224 ₪

77,000 ₪

יונדאי איוניק פרמיום

2017 | 1,580 סמ"ק

96,515 ₪

76,000 ₪

יונדאי איוניק פרמיום

2017 | 1,580 סמ"ק

95,060 ₪

79,000 ₪

מבצע!

יונדאי איוניק פרמיום

2017 | 1,580 סמ"ק

95,060 ₪

71,000 ₪

יונדאי אילנטרה אינספייר 1.6

2016 | 1,591 סמ"ק

72,000 ₪

59,000 ₪

יונדאי אילנטרה אינספייר 1.6

2017 | 1,591 סמ"ק

78,000 ₪

63,000 ₪

יונדאי אילנטרה אינספייר 1.6

2016 | 1,591 סמ"ק

72,000 ₪

57,000 ₪

יונדאי טוסון פריים 

2017 | 1,591 סמ"ק

92,600 ₪

84,000 ₪

יונדאי טוסון פריים פלוס

2018 | 1,999 סמ"ק

104,800 ₪

99,000 ₪

יונדאי טוסון פרימיום 2.0

2017 | 1,999 סמ"ק

106,800 ₪

91,000 ₪

יונדאי יונדאי I25  INSPIRE

2016 | 1,368 סמ"ק

56,800 ₪

47,000 ₪

שינוי גודל פונט
שנה ניגודיות