לחיפוש מתקדם

קיה פורטה: המשפחתית המעוצבת

למי שמחפש משפחתית טובה, בעלת מראה מכובד ויפה, צריכת דלק סבירה ואבזור איכותי ואפילו נדיב ומרשים – הקיה פורטה היא בהחלט מכונית מצוינת.

הקיה פורטה הוצגה לראשונה בארצות הברית, ב- 2012, והגיעה ארצה זמן קצר אחר כך. דגמי 2013 ואילך שייכים לדור החדש של קיה, זה שמעוצב על ידי פטר שראייר; כלי רכב נאים, שמאופיינים בגריל הגדול, השחור, מלפנים.

 

קיה פורטה: מנוע וגיר

למי שמנסה לעשות לעצמו סדר בכל הדגמים השונים מבית ומחוץ, נאמר שהפורטה דומה במידות שלה ליונדאי i35, עוד מכונית קוריאנית מוצלחת. כמו היונדאי, גם הפורטה הוצעה בתחילה עם מנוע אחד בלבד – 1.6 ליטר – 130 כוחות סוס – וגיר אוטומטי שישה הילוכים.

מאז שנת 2016 יש בארץ גם מנוע טורבו דיזל עם גיר רובוטי שבעה הילוכים, בעל ביצועים טובים; אופציה שכל מומחי הרכב אומרים שהיא בהחלט אופציה טובה, גם בשוק הפרטי.

צריכת הדלק המדווחת היא כ- 11 ק"מ לליטר; נתונים זהים או דומים מאוד לשאר המכוניות והמתחרות בקטגוריה.

קיה פורטה בגלי ליסינג: תמיד כדאי
קיה פורטה בגלי ליסינג:

 

איך העיצוב והתדמית של הקיה פורטה?

במיוחד עם העיצוב החדש, ועם השינויים הכלליים שעוברים על קיה, נראה שהפורטה נהנית מתדמית טובה מאוד; תדמית שתגן עליה בהמשך, גם בשוק הרכב יד שניה.

מבחני הרכב השונים מחמיאים למכונית, הנראות שלה טובה והיא נחשבת אמינה. איכות הבניה שלה טובה: תא הנוסעים בנוי היטב (גם אם מעט נמוך, בגל עיצוב המכונית, מאחור), וכרגיל אצל הקוריאנים, האבזור טוב.

נקודה חשובה, במיוחד אם אתם מחפשים רכב משפחתי שיכול לקחת אתכם לאיקאה ובחזרה, היא נפח תא המטען שלה: 428 ליטרים מכובדים.

מתחרות בקטגוריה, לפורטה?

פורד פוקוס, בוודאי, יונדאי i35 שכבר הזכרנו כאן והאלנטרה, אבל גם רנו פלואנס טורבו דיזל, למי שמחפש רכב עם מנוע כזה.

לסיכום: קיה פורטה היא מכונית משפחתית טובה, בעל תא מטען גדול יחסית, צריכת דלק סבירה והתנהגות כביש טובה וחלקה. המנוע שלה – 1.6 ליטר, והגיר – שישה הילוכים – שניהם מוכרים היטב בשוק הישראלי, דבר שהופך את הרכב נח לתחזוקה וטיפולים.

אתם מעוניינים בקיה פורטה? מלאו את הטופס בצד הדף, התקשרו 2664* או צרו קשר עם גלי ליסינג: יועצי המכירות והרכב שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם, להציע לכם רכב שמתאים לצרכים שלכם וגם עסקת מימון אטרקטיבית.

לכל המכוניות שלנו מסוג קיה

קיה EX CEED הצ'בק בנזין אוטו

2010 | 1,591 סמ"ק

0 ₪

20,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2018 | 1,580 סמ"ק

103,800 ₪

97,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2018 | 1,580 סמ"ק

103,000 ₪

95,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2019 | 1,580 סמ"ק

110,000 ₪

105,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2017 | 1,580 סמ"ק

98,800 ₪

83,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2018 | 1,580 סמ"ק

103,800 ₪

97,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2018 | 1,580 סמ"ק

105,400 ₪

97,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2017 | 1,580 סמ"ק

99,700 ₪

78,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2019 | 1,580 סמ"ק

110,000 ₪

105,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2017 | 1,580 סמ"ק

98,800 ₪

83,476 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2019 | 1,580 סמ"ק

110,000 ₪

105,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2017 | 1,580 סמ"ק

99,400 ₪

85,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2019 | 1,580 סמ"ק

110,000 ₪

105,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2018 | 1,580 סמ"ק

103,800 ₪

92,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2017 | 1,580 סמ"ק

98,800 ₪

89,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2019 | 1,580 סמ"ק

110,000 ₪

105,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2017 | 1,580 סמ"ק

99,400 ₪

78,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2018 | 1,580 סמ"ק

103,800 ₪

95,000 ₪

קיה EX NIRO סטיישן בנזין אוט

2017 | 1,580 סמ"ק

98,800 ₪

83,000 ₪

קיה EX OPTIMA HEV סדאן בנזין

2018 | 1,999 סמ"ק

119,400 ₪

100,000 ₪

קיה EX OPTIMA HEV סדאן בנזין

2018 | 1,999 סמ"ק

119,400 ₪

100,000 ₪

קיה LX CEED סטיישן בנזין אוט

2011 | 1,591 סמ"ק

27,000 ₪

22,000 ₪

קיה LX FF5223 CEED

2012 | 1,591 סמ"ק

29,070 ₪

27,000 ₪

קיה LX FORTE סדאן סולר אוטומ

2016 | 1,582 סמ"ק

50,900 ₪

43,000 ₪

קיה LX HN816G CEED

2016 | 1,582 סמ"ק

51,400 ₪

42,000 ₪

קיה LX PICANTO הצ'בק בנזין א

2014 | 1,248 סמ"ק

0 ₪

37,500 ₪

קיה SPORTAGE URBAN 1.6

2018 | 1,591 סמ"ק

97,200 ₪

83,000 ₪

קיה URBAN PB814B SPORTAGE

2016 | 1,591 סמ"ק

78,000 ₪

76,000 ₪

קיה URBAN PB814B SPORTAGE

2015 | 1,591 סמ"ק

66,030 ₪

62,000 ₪

שינוי גודל פונט
שנה ניגודיות