לחיפוש מתקדם

לקוחות גלי ליסינג נהנים משירות יעיל ומקצועי, מהירות תגובה ויחס אישי בכל אחת ממחלקות החברה.
אנחנו חברה קטנה עם שירות גדול – כי אצלנו מבינים ששירות יעיל ומקצועי, גמישות ויצירתיות, ומהירות תגובה, חשובים לא פחות מהמחיר.
תפיסת השירות שלנו, מציבה אותך הלקוח במרכז, וחשוב לנולהכיר כל לקוח. רק כך, אנו יודעים להעניק לכל אחת ואחד פתרונות מדויקים ע״פ הצרכים שלו. ההכרות האישית עם הלקוחות, מאפשרת לנו להעניק שירות ברמה אחרת.
לקוחות גלי ליסינג, אנחנו מבינים כמה הזמן שלכם חשוב לכם ולכן, מזמינים אתכם להזמין טיפול לרכב באמצעות הטופס באתר ונציגינו יחזרו אליכם ויתאמו איתכם מועד שהכי מתאים לכם לביצוע השירות.
אנו עומדים לשירותכם תמיד 24/7 ומאחלים לכם נסיעה טובה ובטוחה.

מידע על תקלות נפוצות

  • יש לי רעשים ברכב כשאני פונה ימינה או שמאלה.

    עליך לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים. במידה ולחץ האוויר בצמיגים תקין, יש להוריד מהירות נסיעה ולהתקשר לשירות הלקוחות של גלי ליסינג ונשמח לעזור.
  • אני שומע חריקות מהבלמים בזמן נהיגה.

    נא לבדוק אם הרכב לא עבר את מועד הטיפול. בכל מקרה התקשר לשירות הלקוחות של גלי ליסינג ונשמח לעזור.
  • יש לי רכב היברידי. נדלקה לי נורה עם סימן של מפתח והרכב לא מניע.

    הסוללה בשלט חלשה. עליך להצמיד את השלט לכפתור ההנעה כדי להניע את הרכב. יש להתקשר לשירות הלקוחות של גלי ליסינג לתיאום החלפת סוללה בשלט.
  • אני מרגיש רעידות בהגה בתחילת נסיעה. מה עלי לעשות?

    עליך לבדוק את מצב הצמיגים. האם אין תקר בגלגל? האם לחץ האוויר בגלגלים תקין? במידה והרעידות חוזרות התקשר לשירות הלקוחות של גלי ליסינג.
  • מחוג מד החום בלוח השעונים עולה ומתקרב לתחום האדום. מה עלי לעשות?

    עליך לעצור בצד. לדומם מנוע. לאחר 15 דק' שהרכב התקרר, יש לבדוק את המים ברכב. בכל מקרה התקשר לשירות הלקוחות של גלי ליסינג ונשמח לעזור.
  • תדלקתי את הרכב בטעות בבנזין במקום בסולר. מה עלי לעשות?

    הרכב לא יניע. עליך להתקשר מידית לשירות הלקוחות של גלי ליסינג ואנחנו נשמח לעזור.
  • יש לי רכב היברידי. נדלקה לי נורת תקלת סוללה חשמלית. מה עלי לעשות?

    אין בעיה להמשיך לנסוע ברכב. מדובר בהתראה על תקלה במסנן האוויר במערכת ההיברידית. עליך להתקשר לשירות הלקוחות של גלי ליסינג להמשך טיפול.
  • נדלקה לי נורה עם ציור מנורה בצבע כתום או ירוק בלוח השעונים. מה עלי לעשות?

    זהו סימון של נורה שרופה. ברוב הפעמים ישנו כיתוב באנגלית ליד הנורה. אנא התקשר לשירות הלקוחות של גלי ליסינג להמשך טיפול.
  • נדלקה לי קריאת הודעה עם ציור של הצלבת צמיגים – מה הסיבה?

    זוהי הודעה על כך שהרכב מתקרב למועד הטיפול שלו. עליך להתקשר לשירות הלקוחות בגלי ליסינג, לתיאום טיפול או למלא את טופס הזמנה לטיפול בעמוד שירות הלקוחות ואנו נחזור אליך בהקדם.
  • יוצא לי עשן מהמנוע. מה עלי לעשות?

    עליך לעצור את הרכב באופן מידי ובטוח. לדומם מנוע ובשום מצב לא לנסות לנסוע ברכב. יש להתקשר מיד לשירות הלקוחות של גלי ליסינג.
  • נדלקה לי נורה בצבע צהוב ברכב. יש סימן קריאה בתוך חצי עיגול - מה עלי לעשות?

    הנורה מסמלת חוסר אוויר בצמיגים. עליך ללכת למלא אוויר בגלגלים בכל תחנת דלק כדי לשמור על נסיעה בטוחה.
  • הרכב סוטה לצד בזמן נסיעה. מה עלי לעשות?

    יש לבדוק את מצב לחץ האוויר בצמיגים. הכנס לתחנת דלק סמוכה, מלא אוויר בגלגלים ובדוק את מצב הצמיגים. במידה וישנה עדיין סטייה של הרכב לצד, התקשר לשירות הלקוחות של גלי ליסינג ונשמח לעזור.
  • הרכב לא מניע. מה עלי לעשות?

    בדוק האם ידית ההילוכים נמצאת במצב חנייה – Parking. בדוק האם הקודן השתחרר – נסה להקיש את הקוד של הרכב בשנית. יש לבדוק את מפלס דלק – האם יש דלק ברכב? האם שכחת אורות דלוקים? בכל מקרה, התקשר לשירות הלקוחות של גלי ליסינג ונשמח לעזור.
שינוי גודל פונט
שנה ניגודיות